the Weird Wonderland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

the Weird Wonderland

.: Erilainen foorumiroolipeli :.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Keskustelutopic

Siirry alas 
+3
Efia Daybreak
Xero Slayehr
Benedict Winthrop III
7 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Benedict Winthrop III
the Pormestari
the Pormestari
Benedict Winthrop III


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 10.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyLa Tammi 15, 2011 10:11 pm

Hoo! Pormestari aloittaa hölinätopsukan. Mitäs Wrath? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Xero Slayehr
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Xero Slayehr


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 16.01.2011
Ikä : 31

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTi Tammi 25, 2011 5:57 pm

Tällä pikkusella on viikon päästä synttärit<3 x'DD
Ja oon jo ny iha kuset housus teoriakokeen vuoksi x')
Takaisin alkuun Siirry alas
Efia Daybreak
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään



Viestien lukumäärä : 20
Join date : 24.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTi Tammi 25, 2011 6:23 pm

Täytyy muistaa onnitella ^^ Heh, itse en ole saanut vieläkään aikaiseksi käydä autokoulua loppuun, aloittanut about 1,5v sitten :'> mutta teoriakoe on onneksi se helppo osuus
Takaisin alkuun Siirry alas
Xero Slayehr
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Xero Slayehr


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 16.01.2011
Ikä : 31

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTi Tammi 25, 2011 6:29 pm

Ja mä oon kusessa jo sitäki ootellessa x'DD Ei siinä, mulla on kuset housussa aina ennen kokeita ja siitä huolimatta mua kutsutaan välistä 'nörtiksi'. x'DD
Se vaan, että...Jännittää perkuleesti 8'D

Onneks on kuvallinen kelakortti niin saa muutamia täysikäsen etuja jo ennen ajokorttia / henkkareitakin x'DD
(( Mutsi ainakin kelatätinä meinas että kuvallisella kelakortilla pääsee baarin. Aiko ite lähtee mua siel käyttäänki. Ite asias mutsi on sinne jopa enemmän tyrkyllä ko mää ite x'DD ))
Takaisin alkuun Siirry alas
Efia Daybreak
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään



Viestien lukumäärä : 20
Join date : 24.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTi Tammi 25, 2011 7:19 pm

Itsekin tuli alaikäisenä baarissa ravattua joskus. ^^ Mutta usko pois, kyllä siellä ehtii istua täysi-ikäisenä aivan tarpeeksi Very Happy Siinä vaiheessa kun kaikki poket ja mikot tunnistaa jo niin hyvin ettei huoli papereita vaikka niitä kuinka tyrkyttäis, huomaa istuneensa lähikuppiloissa ihan liikaa :'D alkaa jo arvostaa noita illanistujaisia ja kotibileitä ihan eri tavalla, niissä kun ei rahaakaan mene lähellekään yhtä paljon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Darktegra
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään



Viestien lukumäärä : 23
Join date : 28.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyLa Tammi 29, 2011 12:10 am

What a Face Minä jo ehdinkin mennä täysin hulluksi näiden roolipelien kanssa. *sellainen perverssi ilme naamalla* Mutta terve vain kaverit, mitäs teille kuuluu? Minulle kuuluu hyvää ja huonoa. Lyhyt listä lähtee tästä....

+ Pääsin viimeinkin tänne ja hakemus kakkonen oli paljon pidempi kun näillä muilla alokkailla O.O
+ On ollut hiljaista YouTuben roolipelien puolella. Hernettä enään tungettiin kaikille
+ Oi anteeksi kiroiluni, jos se edes semmoista on xD Onhan ihmiset kaikki erilaisia?
+ Hellsing... Mmmmm.... Ihana roolipeli siellä meikäläisen aivorihmoissa.. Nonononom...
+ Tämä paikka on blöödy kuin Darktegran pääkopassa ^^

- Kädet rasittuivat jatkuvasta kirjoittelusta
- Jalat ovat murtuneet. Sitä liikunta tekeekin.
- Levottomuus tekee minusta... ööh... Hullun...
- Esseitä on liikaa
- Fanfikki myöhässä
- Kimaltelevat vampyyrit ja niiden Smeyer-täti
- *vatsa kurnii*
- Minulle selvisi, että olen perheen suurin kuluttaja ekologisessa jalanjäljessä
- Pari adminia lähtivät pois yhdestä roolipelistäni henkilökohtaisista syistään

ja paljon muutakin. Liian pitkä ja jännäisä päivä oli. drunken

PS: Jammujammi! >_< En osaa piirtää tätä possua :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hellsingrpg.palstani.com/
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptySu Tammi 30, 2011 9:24 pm

No niin, karistanpas nämä ujouden rippeet itsestäni höpisemällä tänne.

Miulle kuuluu ihan hyvää, flunssa alkaa paranemaan ja viikonloppu ollut ihan mukava. Rustasin kavereille jopa ajoissa ystävänpäiväkortit kun minen juuri koskaan mitään kortteja lähettä niin kerrankin sitten päätin. :) Se vain että enää se ei taida olla kovinkaan iso "yllätys" kun osotteita kysyessä ensimmäisenä kysytään "mitä sä lähetät mulle?".

Pakko sanoo noista kimaltelevista vampyyreista että mä en siedä niitä Twilight vampyyreja. Luin joskus ikuisuus sitten sen ekan kirjan ja se riitti. Jopa leffankin yritin kattoo mutta sitten tuli se kohta missä se likka käveli tuulettimen ohi: hidastus, hiukset heilahtavat, jätkä menee ihan sekaisin niin kyllä loppui se katsominen siihen nopeasti. Anteeksi jos pahoitin jonkun mielen mielipiteelläni, mutta minä olen tämmöinen joka vähän kammoksuu tuommoisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Benedict Winthrop III
the Pormestari
the Pormestari
Benedict Winthrop III


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 10.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptySu Tammi 30, 2011 10:37 pm

Alec Cox kirjoitti:
No niin, karistanpas nämä ujouden rippeet itsestäni höpisemällä tänne.

Miulle kuuluu ihan hyvää, flunssa alkaa paranemaan ja viikonloppu ollut ihan mukava. Rustasin kavereille jopa ajoissa ystävänpäiväkortit kun minen juuri koskaan mitään kortteja lähettä niin kerrankin sitten päätin. Smile Se vain että enää se ei taida olla kovinkaan iso "yllätys" kun osotteita kysyessä ensimmäisenä kysytään "mitä sä lähetät mulle?".

Pakko sanoo noista kimaltelevista vampyyreista että mä en siedä niitä Twilight vampyyreja. Luin joskus ikuisuus sitten sen ekan kirjan ja se riitti. Jopa leffankin yritin kattoo mutta sitten tuli se kohta missä se likka käveli tuulettimen ohi: hidastus, hiukset heilahtavat, jätkä menee ihan sekaisin niin kyllä loppui se katsominen siihen nopeasti. Anteeksi jos pahoitin jonkun mielen mielipiteelläni, mutta minä olen tämmöinen joka vähän kammoksuu tuommoisia.

Oho, niin se ystävänpäivähän tosiaan kans lähestyy. Mulla on tavoitteenani vaan se, et kunhan ystävänpäivä koittaa niin mun pitää soittaa radiossa Murderdollsien "Blood-stained Valentine" x'DD

Tosiaan, tota viimesintä kommenttia mä aattelin tässä kompata. Itse asiassa mä en oo nähny yhtään siedettävää vampyyrileffaa / -sarjaa. Ne on kaikki jotenki niin vittumaisia.
Ensin vampyyri elää 600 vuotta yksinään ja sitten ilmestyy likka ja vampyyri on sulaa vahaa, tyyliin "rakkautta ensisilmäyksellä". Näinpä näin -.-'

Mutta jooh, en itekään tykkää tavasta, jolla Twilight on tehty (( se pilaversio, "Vampyyrien Imussa", itse asiassa oli aika todenmukanen vaikka sitä oli muka yritetty vetää 'överiksi' x'DD ))
En kyll muutenkaa tykkää romanttisista rakkausleffoista. Ennemmin sitte jotain mättöä - eikä minkäänlaisia lämpimiä välejä. Mie en tykkää katella leffoissa ees pienii, viattomii pussailukohtauksia. Neki on jo liikaa mulle x'DD

Tosin tykkään ennemmi katella rikossarjoja ko joitain leffoja tai muita sarjoja. Ja jos katon leffoi niin ne on yleensä sit komedioita (( mielenkiinnon säilyttämiseksi. Mulle iskee joku ihme ADHD aina ko pitäis istuu pari tuntii aloillaan ja kattoo leffaa, joten sen leffan on pakko olla hauska et jaksan sen kattoo xD ))
Takaisin alkuun Siirry alas
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptySu Tammi 30, 2011 10:55 pm

Yks karmivimpii vampyyrieffoja on Veren vangit ja vain siksi koska siinä on kaksi mun inhokkinäyttelijää: Tom Cruise ja Brad Pitt. Joku Tom Cruise Lestatina, pffft! Eipä kyllä se toinenkaan ukko ollut sen parempi Kadotettujen kuningattaressa, mikä sen nimi sitten olikaan.
Mutta vampyyrisarjoja en katso kun niissä kaikissa tuntee olevan se sama klisee idea ja se tökkii, pahasti.

Hömppäleffoja on joskus ihan kiva kattoa mutta se riippuu siitä hömpästä ihan. Aikoinaan vuokrasin tosi paljon leffoja kun asuin Filmtownin vieressä ja sieltä sitten nappas vähän draamaakin yms. kun kauhut ja toiminnat oli jo käynyt läpi niin vähän lämpeni niillekin. Mutta kyllä sitä tykkää enemmän kattoo toimintaa jossa on Samuel L. Jackson, Bruce Willis tai muita hyviä näyttelijöitä. >:3

Leffojen kattominen, laiskan sohvaperunan hyvä harrastus ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
Darktegra
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään



Viestien lukumäärä : 23
Join date : 28.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptySu Tammi 30, 2011 11:27 pm

Voin vakuuttaa, että modernit vampyyrielokuvat jo menevät yli rajastaan. Minun on ainakin kivempaa katsoa vanhoja klassikkoja kuten Draculaa vuodelta 1931 tai Van Helsingiä. Ihan helkkarin hyvät leffat oikeesti. Mutta Twilight! Vain laula ihquttajia sitä haluavat >_< Hyi.

Diamonds sparkle, not vampires.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hellsingrpg.palstani.com/
Sirius
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Sirius


Viestien lukumäärä : 22
Join date : 15.01.2011
Ikä : 33

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptySu Tammi 30, 2011 11:37 pm

Noooh kai se täytyy minunkin karistaa ujoudet ja ruveta höpisemään. Wazzaap. Itselle ei kummempia lähinnä stressaa koulu(ammattilukion viimeinen puolivuotta menossa joten tekemistä on PALJON) koitan samalla tässä myös säätää langennutta enkelinaista valmiiksi jotta silläkin pääsisi jo pelaamaan ja sitten on toki myös vampyyrijengin pomo tulossa x3 voih niin paljon ideoita.. niin vähän aikaa.

Vampyyreistä kun kerran on puhetta, täytyy mainita että pidin aluksi Twilight kirjoista, luin ensimmäisen suomeksi kun kahta viimeistä ei oltu edes englanniksi kirjoitettu ja pidin niistä(en silti ole koskaan ollut sitämieltä, että vampyyrit kimaltelisivat)(minun ihanteellinen vampyyrini olisi todennäköisesti BDB*n Wrath<3), kun Twilightistä tuli massailmiö oli innostus jo laantumassa ja tällähetkellä kivoimmat ovat Trueblood kirjat sekä ah Black dagger brotherhood*<3 leffoissa taas on tullut katsottua lähes jokainen käteensattunut vampyyrileffa joten suosikkeja on useampiakin Very Happy Vaikka en twilightistä mitenkään erityisesti enää pidä meinaan ihan uteliaisuutta katsoa loputkaksi myös.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyMa Tammi 31, 2011 12:12 am

Jei, ihanaa että on muitakin jotka eivät ymmärrä kimaltelevia vampyyreja! ;) Minä voisin paasata vaikka ties kuinka kauan kuinka en tykkää Twilightista mutta sitten se menee yliampuvaksi ja parempi jättää siis väliin. Toisaalta taas leffoja en ole tosiaan katsonut kuin ekasta sen pätkän alkua ja vain sen yhden kirjan lukenut joten tuskin minuu voisi kovin vakavasti ottaakaan. :D

On ajantaju jotenkin ollut ihan hukassa kun kellokin on jo noin paljon ja vasta tänään tajusin että ylihuomenna on jo helmikuu!
Takaisin alkuun Siirry alas
Darktegra
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään



Viestien lukumäärä : 23
Join date : 28.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyMa Tammi 31, 2011 12:14 am

Alec Cox kirjoitti:

On ajantaju jotenkin ollut ihan hukassa kun kellokin on jo noin paljon ja vasta tänään tajusin että ylihuomenna on jo helmikuu!
Niinhän se näyttää olevan >D

En teidä nukahdanko heti, vaikka koulu alkaa yhdeksältä? geek
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hellsingrpg.palstani.com/
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyMa Tammi 31, 2011 12:21 am

Tai siis se helmikuuhan on jo huomenna. Olenpas taas fiksu, vaikka onhan se kyllä ylihuomennakin. x)
Itse ainakin voisin jo suosiolla mennä nukkumaan kun alkaa juttukin olee sen mukaista ettei mitään rajaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Darktegra
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään



Viestien lukumäärä : 23
Join date : 28.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyMa Tammi 31, 2011 12:25 am

Alec Cox kirjoitti:
Tai siis se helmikuuhan on jo huomenna. Olenpas taas fiksu, vaikka onhan se kyllä ylihuomennakin. x)
Itse ainakin voisin jo suosiolla mennä nukkumaan kun alkaa juttukin olee sen mukaista ettei mitään rajaa.
Jep.

Koska nyt on keskiyö ja hirviöt jaksaavat jälleen riehua välittämättä päivämäärästä... tai hetkonen... Helmikuu kertoo minulle sen, että äiti heittää minut lääkärin tutkittavaksi, koskaa epäilee minun sairastavan anoreksiaa ja diapetestä Neutral Sitten se muija muutenkin kuvittelee minun olevan vammainen, vaikka osaankin itsekin itsestäni huolehtia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hellsingrpg.palstani.com/
Xero Slayehr
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Xero Slayehr


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 16.01.2011
Ikä : 31

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTi Helmi 01, 2011 3:07 pm

Jees, teoriakoe men läpi, vähänkö oon ny onnessani x'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTi Helmi 01, 2011 10:09 pm

^Onneksi olokoon siis. Smile

Oujee Varjojen valtakunta tulee nyt telkasta! Paitsi etten muista oliko se hyvä vai huono, taisin vaa tykätä siitä yhestä miehestä siinä. Lucianko se ny oli... No se yksi liehuletti kuitenkin.
Ja se Viktor! Tai no sen näyttelijä, että sen puhetta on aina niin nannaa kuunnella! Very Happy
Harmittaa kyllä kun en oo nähny sitä viimesintä osaa, noista aiemmistaki on kulunut ikuisuus.
Takaisin alkuun Siirry alas
Darktegra
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään



Viestien lukumäärä : 23
Join date : 28.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTi Helmi 01, 2011 10:15 pm

Alec Cox kirjoitti:
^Onneksi olokoon siis. Smile

Oujee Varjojen valtakunta tulee nyt telkasta! Paitsi etten muista oliko se hyvä vai huono, taisin vaa tykätä siitä yhestä miehestä siinä. Lucianko se ny oli... No se yksi liehuletti kuitenkin.
Ja se Viktor! Tai no sen näyttelijä, että sen puhetta on aina niin nannaa kuunnella! Very Happy
Harmittaa kyllä kun en oo nähny sitä viimesintä osaa, noista aiemmistaki on kulunut ikuisuus.
Jee ^^ Se on just hyvä geek Lucian rulettaa sillein hienosti siellä xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hellsingrpg.palstani.com/
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTi Helmi 01, 2011 10:21 pm

On se kyllä siitä hyvä että siinä on pikkasen tota toimintaakin, plus vampyyreja ja ihmissuseja. Ja Lucian on hyvä!
Se vaan että toi leffan kattominen menee noihin kohtiin jossa on Viktor ja Lucian. :,) Aina kun kuulee Viktorin äänen niin kyllä pää kääntyy takas telkkarin suuntaan.
Ei tossa naisessakaan mitään vikaa ole, mutta mua ärsyttää se Michael(?).
Takaisin alkuun Siirry alas
Xero Slayehr
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Xero Slayehr


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 16.01.2011
Ikä : 31

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTi Helmi 01, 2011 10:24 pm

Lucian on kyll hyvä<3 8D
Mun pitkälettifetissistä johtunee<33 x'DD

Hmm...Se Victorin näyttelijä oli sellasessa lällyleffassa ko Rakkautta Vain (joka katottiin joskus ysillä enkun tunnilla ja jonka mutsi sitte osti meille kotiinki ko halvalla sai). Se on siinä sellane ihme hippi, laulaja. Ja sillä on joku jouluhitti.
"I feel it in my fingers, I feel it in my toes..."
Paljo muuta ei oo leffasta mieleen jääny ko noi biisin sanat ja se biisin 'rytmi'. Ja sitte aina ko nään sen jossain muussa leffassa (kuten esim. Varjojen Valtakunta) niin mulle tulee toi biisi mieleen ja se ku se siin Rakkautta Vain- leffassa esitti sen kappaleensa lopuksi - muistaakseni - alastomana tai jonkin sortin tiikerikuvioiset legginssit jalassa x'D
Joten en voi ees kattoo Varjojen Valtakuntaa enää repeilemättä x'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Darktegra
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään



Viestien lukumäärä : 23
Join date : 28.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTi Helmi 01, 2011 10:24 pm

Alec Cox kirjoitti:
On se kyllä siitä hyvä että siinä on pikkasen tota toimintaakin, plus vampyyreja ja ihmissuseja. Ja Lucian on hyvä!
Se vaan että toi leffan kattominen menee noihin kohtiin jossa on Viktor ja Lucian. :,) Aina kun kuulee Viktorin äänen niin kyllä pää kääntyy takas telkkarin suuntaan.
Ei tossa naisessakaan mitään vikaa ole, mutta mua ärsyttää se Michael(?).
Michael jos sitä tarkoitat on ainakin ilmestymisestään saakka semmonen outo hemmo... Itsellänikin on huono mielikuva siitä hahmosta... Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hellsingrpg.palstani.com/
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTi Helmi 01, 2011 10:34 pm

Tätä henkilöä meinasin Michaelilla. En tykkää, yäkyäk!

Totta nooin, mulla on toi Love actually (eli luultavasti toi Rakkautta vain, siinä on tanskan kieliset kannet niin en tiiä mikä se suoomeks on). :'D Kaveri anto sen mulle kun sillä oli kaks niitä ja kerran oon kattonu. Bill Nighy näyttää olevan sen näyttelijän nimi. Ja joo, ihme laulajaa esittää ja mä muistan aina vaa sen kun se sanoo "älkää lapset ostako huumeita - ryhtykää poplaulajaksi niin saatte niitä ilmaiseksi" tai jotain. x) Ja siinä leffassaki kuuntelin vaan sen ääntä, se on jotenki hunajaa mun korville. :'D
Ja oli siinä sentään Alan Rickman! Siinä toinen hieno mies!

Hmm, jotenkin nää mun fanitukset näyttää menevän melkolailla vanhempiin miehiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Xero Slayehr
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Xero Slayehr


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 16.01.2011
Ikä : 31

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTi Helmi 08, 2011 10:05 pm

Kuis tää ny tähän tyssäs? Very Happy

Ei kai otuksia vaan- Sleep ?? x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTo Helmi 10, 2011 1:37 pm

Tai sitten mun Bill Nighy ja Alan Rickman fanituksia pelästyttiin. ;o Hope not.

En tykkää ku on pakkasia taas. Tai se tuntuu viel kylmemmältä kun tuulee!
Ja heei sanon nyt tässäkin että voin kyllä pelailla niiden kanssa jotka peliseuraa kaipaa, että voi yksäriä laittaa tulee tai tuonne peliseuranhakuun miun topicciin jos jotain kiinnostaa. x)

Hitsit mua jännittää huominen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Xero Slayehr
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Xero Slayehr


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 16.01.2011
Ikä : 31

Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic EmptyTo Helmi 10, 2011 2:08 pm

En usko x'DD
Tosta Bill Nighystä en niinkään tiiä, mutta Rickman on kyll yks mun lemppareista myös Very Happy

Mitäs huomenna? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Keskustelutopic Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Keskustelutopic
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
the Weird Wonderland :: Gather the Psychopaths :: Keskustelu-
Siirry: