the Weird Wonderland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

the Weird Wonderland

.: Erilainen foorumiroolipeli :.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Keskustelutopic

Siirry alas 
+3
Efia Daybreak
Xero Slayehr
Benedict Winthrop III
7 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyTo Helmi 10, 2011 3:29 pm

Ei sen kummempaa ku että saako poikakaveri kokonaa vapautuksen intistä vai miten sen suhteen tehdään. Min kyllä epäilen vähän, mutta enhän minä nyt mikään lääkäri ole. :')
Ja saan kipsinki pois kädestä ens viikolla, jes!

Mä voisin luetella liudan näyttelijöitä jotka on hyviä. Ja liudan sellaisia joista en tykkää sitten yhtään vaan jätän niiden takia katsomatta. x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Benedict Winthrop III
the Pormestari
the Pormestari
Benedict Winthrop III


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 10.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyTo Helmi 10, 2011 4:38 pm

Ahaa, vai semmosta Very Happy
Ja käsiki kipsis, hyvinhän teillä menee :'DD

Alec Cox kirjoitti:
Mä voisin luetella liudan näyttelijöitä jotka on hyviä. Ja liudan sellaisia joista en tykkää sitten yhtään vaan jätän niiden takia katsomatta. x)

Ite voisin tehä saman bändeille/artisteille/bändien jäsenille x'DD Mä en ensinnäkään siedä kuin harvoja naislaulajia - ja bändissä ylipäänsä naisjäseniä. Naiset tapaa yleensä vaan oleen sellasia joilla nousee kusi päähän ja sit ne heruttelee siin ja luulee itestään vähä liikoja.
Näin ollen kuuntelen kolmea bändiä joissa on naislaulaja ja niiden lisäksi ainoastaan miesten täyttämiä bändejä - joissa ei puolestaan ole yhtäkään naisjäsentä. Ja jos bändissä on naisjäsen niin pitää ekana tsekata millasia kuvia sillä on koska nekin kerto jo aika paljo siitä, onko se sellanen raivostuttava, itsekäs...Noh, sanotaanko vaan suorastaan, että; paska vai onko se siedettävä.

Ne harvat joita siedän; Tarja Turunen, Beatriz Albert(Ebony Ark) ja Xandrian edelliset laulajat Lisa Middelhauve ja Kerstin Bischof (nykyinen on ihan pyllystä D:), Spectrum-X:n CandyBones.

Eli minulla bändin kuuntelu määräytyy sillä onko bändi kokonaan miehiä täynnä vai onko siinä naisiakin mukana. Yleensä en edes vaivaudu selvittelemään millainen nainen bändissä on jos siitä kyseisen sukupuolen edustaja kuitenkin löytyy. Jos löytyy niin jätän suosiolla kuuntelematta koko bändiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyTo Helmi 10, 2011 10:17 pm

Benedict Winthrop III kirjoitti:

Ite voisin tehä saman bändeille/artisteille/bändien jäsenille x'DD Mä en ensinnäkään siedä kuin harvoja naislaulajia - ja bändissä ylipäänsä naisjäseniä. Naiset tapaa yleensä vaan oleen sellasia joilla nousee kusi päähän ja sit ne heruttelee siin ja luulee itestään vähä liikoja.

Hmm oon huomannu vähän samaa.
Ainoo missä mua ei häiritse naisjäsen on Sonic Syndicate - mutta se soittaakin "vaan" bassoa niin ei sitä aina edes tajua että siinähän on nainenkin. Ainoo mikä mua ärsyttää on vaa niiden uus musa, vanha oli parempaa.
Niin ja Arch Enemyn laulaja Angela! Sen ääni ei ärsytä.
Ja kai se vähän johtuu että se musiikkityylikin mitä kuuntelee on semmoista mitä harvemmin naiset ite sitten laulaa/soittaa... Suurin osa kun kuitenkin on miehiä melodisen death metallin, metalcoren yms. bändeissä. x)

Mutta kyllä naisetki silti osaa tehä musiikkia, ei sen puoleen. Mutta jotkut on rasittavii kun se paljas pinta tuntuu olevan tärkeempää. :'D

Mutta naisnäyttelijöitä kohtaan oon ehkä pikkaisen nirsompi, ainoot joista pidän on Helena Bonham Carter, Marilyn Monroe ja Audrey Hepburn. Nii ja kyllä Keiko Kitagawakin on melko suloinen... vaikka vain Buzzer Beatissa sen olen nähnyt. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Darktegra
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään



Viestien lukumäärä : 23
Join date : 28.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyLa Helmi 12, 2011 9:17 pm

Benedict Winthrop III kirjoitti:

Ne harvat joita siedän; Tarja Turunen, Beatriz Albert(Ebony Ark) ja Xandrian edelliset laulajat Lisa Middelhauve ja Kerstin Bischof (nykyinen on ihan pyllystä D:), Spectrum-X:n CandyBones.

Hyi. Puolet kavereistani kuuntelevat Turusta kuin minä vierailen heidän YouTube kananilla pelaten samalla chattiroolipelejä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hellsingrpg.palstani.com/
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyTi Helmi 15, 2011 5:05 pm

Turunen sopi ihan hyvin Nightwishiin aikoinaan, mutta en ole mikään Nightwish-fani niin en oikein Turustakaan fanita. :) Tai sitä uuttakaan laulajaa, mikä sitten sen nimi sitten olikaan. Turusen soolouraa en olekaan kuunnellut.
Turusesta tulee aina mieleen coverit Walking in the Airista ja Phantom of the Operasta. Eli yhistän samantien Nightwishiin.

Ah, Erik! ♥ (Oopperan kummituksesta tuli mieleen näin btw)

Lainasin tänään kirjastosta ihan sattumalta jonkun vampyyri-kirjan ja kotona sitten vasta luin takakannen (joo valitsen kirjan sen nimen ja kannen perusteella)... ja se on ymmärtääkseni jonkun vampyyrisarjan kolmas osa, niin luultavasti olen ihan pihalla koko kirjasta. Mutta ainoo mitä toivon nii ettei se ole mikään klisee ihminen+vampyyri=pusipusii.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zacharie
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Zacharie


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.02.2011
Ikä : 31

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyTi Helmi 15, 2011 7:40 pm

Huips! Tervehdys! :'D

Alex, kiinnostais tietää mikä kirja kyseessä on?
Ite nimittäin lainailin myös kirjastosta vampykirjan, kolmannen osan myös.
Kirjan nimi oli Herätetty rakastaja, jonku tikarin veljeskunnan sarjan kolmas osa tai
jotain epämäärästä. öh Very Happy
Tuli vaan siis ekana mieleen.

Semmosia. Kivoja. Juttuja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyTi Helmi 15, 2011 8:06 pm

Joo se oli se Herätetty rakastaja!

Nimi kuulosti mielenkiintoiselta ja kansikin oli ihan jees niin sen kummempia miettimättä lainasin sen sitten. :'D Oli heti ekana tyrkyllä jollain pöydällä. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Zacharie
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Zacharie


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.02.2011
Ikä : 31

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyTi Helmi 15, 2011 8:25 pm

Ite oon lukenu ton kirjasarjan kaikki kirjat, eli siis ykkösen ja kakkosen. Ja pakko sanoo
että yhtiä parhaimmista vampyyrikirjoista ikinä. Jos ei muuten niin seksi on loistavasti
kuvailtua! Haha!
Ja henkilöhahmot loistavia. Toki, täytyy sanoa että ykköskirja on aina parhain, mutta se nyt
on kun sen on ensimmäisenä lukenu.
Kah, mutta eikait siinä.
Noitta "rakastaja" kirjoissa ei ainakaan jätetä niin sanotusti kertomatta! Ainakin mielikuville
on käyttöö. Toisin ku jossain lolololol twilight-sarjan kirjoissa. (jep, nekin on valitettavasti
tullu luettua. Tosin, ennen leffojen tuloa ja sitä leffahullaannusta.)
Paljasta pintaa, verta ja seksiä! Mitä muuta voiskaan kirjalta toivoa. Ai juoni? Miiiiikäää
se seemmooneen?! :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyKe Helmi 16, 2011 9:00 am

Mä en ollut koskaan edes kuullut mitään koko sarjasta. :'D No se ei ehkä ole ihme, oon usein asioista pihalla aiheesta riippumatta.
Täytyypi siis lukaista eka kirja sitten. :) Vähän lueskelin eilen sitä kolmatta että minkä tyylinen se on, niin voisi sitten lukaista sen ensimmäisen kirjan sitten että tajuais vähän paremmin että mistä oikee on kyse. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Zacharie
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Zacharie


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.02.2011
Ikä : 31

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyKe Helmi 16, 2011 4:23 pm

Suosittelen lämpimästi! Jos on vähänkään loppuaikaa ni oivaa viihdettä! :'D
Loisteliasta loisteliasta. Kerrassaan!

Minkäslaista pakkaslukemaa muualla suomessa on ollu?? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyKe Helmi 16, 2011 4:53 pm

Täällä päin on nyt semmoinen -15, vaikka viime päivinä on ollut semmoinen -20-25. Pirkanmaan seudulla siis.
Jopa noita pakkasia ärsyttävämpää on se että on tullut taas kipeeks, tuntuu että tää vuosi on alkanut vaan sairastamalla. Kesää siis odotellaan enemmän kuin innolla. :D

Mites muualla päin Suomee? Pakkasia vai sairastumisia vai molempia? :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Darktegra
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään



Viestien lukumäärä : 23
Join date : 28.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyKe Helmi 16, 2011 11:22 pm

Sekä että ja minä asun Helsingissä. Täällä on jatkuvasti pakkasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hellsingrpg.palstani.com/
Zacharie
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Zacharie


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.02.2011
Ikä : 31

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyTo Helmi 17, 2011 3:25 pm

Heh, ite oon tästä pohjosemmasta ja KYLLÄ täällä on pakkasta. Aamulla -33 kun kouluun ilosiena lähdin. Huomiseksi kuulemma luvattu jotain melkein -40. Kyllä oikeen sielua ja mieltä lämmittää mm mm mm<3 ja koulusta kun ei poiskaan voi olla. rmhh .'dDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptySu Helmi 20, 2011 5:02 pm

Hyihyi, kaikkialla kylmää siis.
Uutisissa onkin puhuttu vähän väliä kuinka Helsingissä sen kuin vain tupruttaa ennätysmääriä(?) lunta ja pakkaset paukkuu ja kuinka nyt on koko maassa kylmää. :P
Mulle toi -30 on jo ihan tarpeeks... hrr.

Pakko hehkuttaa että sain kipsin pois kädestä. :'D Ihanaa, ei enää muovipussi kädessä suihkuun!
Takaisin alkuun Siirry alas
Darktegra
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään



Viestien lukumäärä : 23
Join date : 28.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyTi Helmi 22, 2011 4:52 pm

Meillä kun taas pakkaset vaan jatkuvat aina kun on myöhäinen ilta. Hassua kun nykyään koko Hiihtoloman ajaksi pääsee istumaan kotona kirjoittamassa psykologian esseetä ja lukea heti lomanjälkeiselle koeviikolle.

Päivällä täällä on about -12 astetta, mutta on silti kylmää kuin Helvetissä xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hellsingrpg.palstani.com/
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyKe Helmi 23, 2011 7:30 pm

Täällä on vähän samaa luokkaa, semmoinen -15 ja -25 välillä. :3

Pakko sanoa kun tuo töllötin on tuossa päällä, että Team Ahma on semmoinen ohjelma joka ärsyttää mua (pyöri tossa noin justiinsa). Ne ukot on nii tyhmiä! Penskana kyllä kattoi mutta nykyää ärsyttää pirusti.

Ja se 45 minuutin mainos sykkivästä sydämestä... yäkyäkyäk!
Takaisin alkuun Siirry alas
Zacharie
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Zacharie


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.02.2011
Ikä : 31

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyKe Helmi 23, 2011 7:34 pm

Mä toivon hartaasti, hartaasti mutt ISOON ÄÄNEEN että noi fuufuu pakkaset lähtis mäkeee mahdollisimman nopeasti!
Ei millään jaksais. Ei viihti minnekkää mennäkkää ku mittari piippaa. "hiihih siellä on -30, vieläkö aiot kauppaan mennä hä?!"
Not nice, not nice at all!
Takaisin alkuun Siirry alas
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyTo Helmi 24, 2011 8:00 pm

Viikonlopuksi onkin taidettu luvata jo vähän pienempiä pakkaslukemia. :) Paitsi no, voiko siiihenkään luottaa kun ne vaihtelee vähän väliä ne ennusteet. Niin ja luntakin tulee vielä, vähän kylläkin mutta kuitenkin.
Kunhan kesällä ei vain ole sitten kauheat helteet niiku viime kesänä. Inhoon sitä jos on kauheen kuuma kun sitä vain on sitten semmoisessa pöhnässä eikä pysty tekemään mitään kun on niin kuuma. :F Ei varmaan ole siis ihme jos en haaveile mistään Thaimaan reissusta tms, en tykkää ees loikoilla näillä Suomen rannoilla auringossa. x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Benedict Winthrop III
the Pormestari
the Pormestari
Benedict Winthrop III


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 10.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyLa Helmi 26, 2011 5:03 pm

Äääh, että mun kanssani oikeesti. En tiiä miten se nyt on niin hankalaa kerätä energiansa kokoon ja vastata peleihin, mutta toivottakaa onnea, sillä nyt aion ainakin yrittää x'DD

Meiän opiskelijaradioki loppu perjantaina...Nyt ei oo elämää...Paitsi ens maanantaina ko alotetaa tekee meiän luokan räppärille musavideota x)

Takaisin alkuun Siirry alas
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyTo Maalis 10, 2011 8:01 pm

So quiet and spooky!

Joo itellä on nyt kanssa ollut vähän tätä poissaoloa kun ollut kaikenlaista hässäkkää... ja tulee taas jatkossa olee vähän kanssa. x) Osaankohan edes enää ropettaa, apua.

Mutmut toivotaa et on jatkossa vähän aktiivisempaa. Smile

(ps. pirun kylmä tuuli ulkona)
Takaisin alkuun Siirry alas
Benedict Winthrop III
the Pormestari
the Pormestari
Benedict Winthrop III


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 10.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyTi Maalis 15, 2011 11:00 am

Siinä se hiihtolomaki ny meni... D:
Ainaki on hetkellisesti aikaa olla koneella - saas nähä mitä kiireitä pukkaa seuraavaks x'DD

Takaisin alkuun Siirry alas
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyMa Toukokuu 09, 2011 5:25 pm

Hmm? o.O Viimeisin viesti maaliskuussa! Ainakin täällä keskustelussa.

Onko täällä ketään enää hengissä? Very Happy

btw, Dude looks like a lady = leopardikuvioiset housut. Miksi se on eka asia joka tulee mieleen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Benedict Winthrop III
the Pormestari
the Pormestari
Benedict Winthrop III


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 10.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptySu Toukokuu 22, 2011 9:04 pm

Hengissä minä ainakin - ja Wrath kunhan sitä vähän potkii persauksille x'DD
Mutta siis...Josko tää kesäloma tästä toukokuun viimenen päivä alkais niin pääsis sitte iha kunnolla pelaileen ja eritoten mainostaan tätä paikkaa. Uutta ulkoasua voisin suunnitella ja näin, että sais vähän lisää huomiota + just se et ilmottais tän vähä useempiin paikkoihin nyt ku tää on ollu sen yli 2kk pystyssä niin tän varmasti sais laitettuu useampiin paikkoihin tyrkylle jo pelkästään siitäki syystä x)

Mikä toi huomautus oikeen oli? Ehkä se johtuu ajankohdasta ja siitä tosiasiasta, et heräsin kuuden aikaan aamulla tänään et kävin saattaan siskon juna-asemalle, mut toi meni kyllä ohi x'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Alec Cox
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Alec Cox


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 27.01.2011

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 31, 2011 7:21 pm

Aerosmithin Dude looks like a Lady biisistä tulee vaa mieleen aina leopardikuvioiset housut. : D

Joo vähän epäaktiivista on ollut kyllä täällä nyt, näin omasta puolestakin. Mut sellaista se on välillä. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Xero Slayehr
99,9 prosenttia järjissään
99,9 prosenttia järjissään
Xero Slayehr


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 16.01.2011
Ikä : 31

Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 EmptySu Heinä 03, 2011 1:39 pm

Heeeeeerätys! :DD
Paraskin puhuja vissiin oon ku on kesän aikana sittenki aika paljo kiireitä, että saas nähä miten niitten mun suunnittelemien päivitysten kanssa käy, mutta HERÄTYS siitäkin huolimatta! :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Keskustelutopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelutopic   Keskustelutopic - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Keskustelutopic
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
the Weird Wonderland :: Gather the Psychopaths :: Keskustelu-
Siirry: